10 Haziran 2013 Pazartesi

STYLİNG ÇEKİMİMDEN KARELER:)

 STYLİNG ÇEKİMİ

herkese selamlar
ülkemizin içindeki yaşanan bu kaostan sonra yazmak içimden gelmiyordu fakat takipçilerimin ısrarıyla yaşadığım deneyimlerimi paylaşmak istiyorum..1 kişi bile okumuş olursa ne mutlu bana...

geçtiğimiz günlerde bir eşarp ve bir şal firması benden styling yapmamı istedi ve bende bana güvendikleri için hem onure oldum hemde memnuniyetle kabul ettim..sonuçta büyük bir iş.firmanın yüzü olacak ve bu işi çok dikkatli yapmam gerekiyordu

manken seçimi kıyafet ayarlama işi makyöz vs. gibi işleri hallettikten sonra plato da firma ile buluştuk ve çekimlere başladık.çok zevkli ama bir o kadarda çok yorucu bir iş..tek bir tane gözden kaçan hata bütün işi baştan almanıza sebep olabiliyor.

ne kadar stresli olsada bir o kadarda zevkli ama......




manken kızlarımızın hepsi birbirinden güzel ve pozitifti

hepsine de türban çok yakışmıtı.Allah hidayet nasip etsin inşallah diyerek yazımı burada sonlandırıyorum...
sevgiyle kalın...........




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder